Google Translator

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Coca Cola 3E: Στα 302 εκατ. τα κέρδη εννεαμήνου


Στα 302 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη εννεαμήνου της Coca Cola 3E, σημειώνοντας πτώση της τάξης του 28% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του προηγούμενου έτους.

Ο όγκος πωλήσεων στο 3ο τρίμηνο υποχώρησε 4,7% σε ετήσια βάση στα 581,7 εκατ. κιβώτια. Στο 9μηνο οι πωλήσεις ανήλθαν 0,5% σε ετήσια βάση στα 5,3δις. ευρώ. Το ανακοινωμένο EBIT (λειτουργικά κέρδη) έκλεισε στα 443εκ (-27% σε ετήσια βάση), ενώ το αναπροσαρμοσμένο EBIT έκλεισε στα EUR 468εκ (-25% έκλεισε στα).

Τέλος, η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις της για καθαρές ταμειακές ροές και επενδύσεις την περίοδο 2010-13 στα 1,35 δισ. ευρώ και
1,35δις ευρώ (από 1,6δις και 1,5δις προηγουμένως) αντίστοιχα. Ακόμα αύξησε τον εκτιμώμενο φορολογικό συντελεστή για το τρέχον έτος στο 26% (από 21-23% πριν) και είπε ότι αναμένει αρνητικό αντίκτυπο από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες φέτος βάση των τρεχουσών ισοτιμιών.

Αναλυτές ανέφεραν πως συνολικά τα αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα των εκτιμήσεων σε επίπεδο πωλήσεων και υψηλότερα σε επίπεδο κερδοφορίας, αντικατοπτρίζοντας χειρότερη της αναμενόμενης απόδοση του όγκου πωλήσεων και λίγο καλύτερων λειτουργικών δαπανών και χρηματοοικονομικών εξόδων.

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους συνεχίσαμε να ενισχύουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο σε αξία στην αγορά των μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση αναψυκτικών σε είκοσι τέσσερις από τις είκοσι οκτώ χώρες μας. Επίσης, σύμφωνα με τη στρατηγική μας για αύξηση των εσόδων, σημειώσαμε αύξηση των καθαρών εσόδων ανά κιβώτιο της τάξης του 4%, εξαιρώντας την επίπτωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

«Η ραγδαία επιδείνωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης και οι συνεχείς πιέσεις από τις αυξημένες τιμές πρώτων υλών, σε συνδυασμό με την επίδραση του καύσωνα σε αρκετές σημαντικές χώρες στα συγκρίσιμα αποτελέσματα της αντίστοιχης περσινής περιόδου επηρέασαν τόσο την κερδοφορία όσο και τον όγκο πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο. Στο τέταρτο τρίμηνο του έτους θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις στρατηγικές μας πρωτοβουλίες για αύξηση των εσόδων και περαιτέρω βελτίωση της κοστολογικής βάσης βελτιώνοντας ταυτόχρονα την θέση μας στην αγορά», πρόσθεσε.

Πηγή : tovima.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More