Google Translator

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

10 τροφές για αποτοξίνωση



Χριστούγεννα έρχονται και το στομάχι μας θα γεμίσει σίγουρα με πολλά λίπη. Φυσικά, δεν χρειάζεται να είναι μόνο κάποια γιορτινή μέρα για να φάμε τέτοιου είδους φαγητά κι έτσι η αποτοξίνωση μπορεί να είναι χρήσιμη κάθε μέρα του χρόνου, ώστε να ξεκινήσουμε να διώχνουμε τα περιττά πράγματα από τον οργανισμό μας.

Η καθημερινή άσκηση, η μείωση του αλκοόλ και των σακχάρων αλλά και η προσεγμένη διατροφή θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε. Δείτε, λοιπόν, τις 10 τροφές που θα σας βοηθήσουν να καθαρίσετε τον οργανισμό σας από τα «σκουπίδια».
1. Κάρδαμο

Βάλτε το στη σαλάτα σας. Καθαρίζει τα ένζυμα στο συκώτι σας και είναι ένα φυσικό διουρητικό.
2. Νερό με λεμόνι

Τα λεμόνια είναι μεγάλη πηγή της βιταμίνης C, η οποία βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και καίει το λίπος. Πιείτε νερό με λεμόνι κάθε πρωί.
3. Σκούρα πράσινα λαχανικά

Αυξάνουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης στο πεπτικό σύστημα, που βοηθά το σώμα να απαλλαγεί από περιβαλλοντικές τοξίνες.
4. Φρέσκα φρούτα

Γεμάτα από βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, είναι ότι ακριβώς χρειάζεται ο οργανισμός. Καταναλώστε ένα μεγάλο μπολ από φρούτα.
5. Λάχανο

Είναι γνωστό για την ιδιότητα του να καθαρίζει το ήπαρ. Ανακατέψτε το λάχανο με μήλα & κύμινο και καλή απόλαυση!
6. Αγκινάρες

Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι οι αγκινάρες προωθούν την καλή λειτουργία του ήπατος και της χοληδόχου κύστης. Επίσης, αποτρέπει την δυσπεψία και ενεργοποιεί την πέψη.
7. Παντζάρια

Αυξάνουν της παραγωγή αντιοξειδωτικών ενζύμων στο συκώτι, τα οποία βοηθούν το συκώτι και την χοληδόχο κύστη να εξαλείψουν τις τοξικές ουσίες από το σώμα.
8. Ginger και σκόρδο

Το ginger και το σκόρδο είναι καλοί φίλοι με το ήπαρ. Συνδυάστε και τα δύο στο φαγητό σας και θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.
9. Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι είναι μια πολύ καλή επιλογή. Είναι πλούσιο σε κατεχίνες οι οποίες βοηθούν σε μεγάλο βαθμό στην αποτοξίνωση.
10. Δημητριακά ολικής άλεσης

Η επιλογή προϊόντων ολικής άλεσης πρέπει να είναι μέρος της διατροφής είτε κάνετε αποτοξίνωση είτε όχι. Πέραν του ότι είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αδιάλυτες φυτικές ίνες. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε είναι ένα πρησμένο στομάχι ή δυσκοιλιότητα. Τα δημητριακά ολικής άλεσης σας κρατούν μακριά από αυτά.

ΠΗΓΗ: e-diet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More