Google Translator

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Η Κλέλια Ρένεση δεν είναι η Πάμελα Άντερσον που νομίζεις



Είναι πολύ δύσκολο να πείσεις κάποιον, που δεν έχει γνωρίσει από κοντά την Κλέλια, ότι η ‘σκύλα’ ξανθιά πρώην σύζυγος του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου στο ‘Με λένε Βαγγέλη’ δεν πρόκειται για την επόμενη μεγάλη εθνική σεξοβομβά μας. Ναι, διαθέτει όλα τα ανατομικά προσόντα αλλά είναι απλά πιο δύσκολη περίπτωση από ότι οι υπόλοιπες της γενιάς της.

Όλοι στέκονται στις σέξι σκηνές της στο Μίλα μου Βρώμικα της Μυρτώς Κοντοβά, εκεί δηλαδή που την πρωτοπρόσεξες. Να τραγουδάει ‘I am a Barbie girl’, να ‘παίρνεται’ ακροβατικά με τον νταβραντισμένο υδραυλικό και γενικά να κάνει κάθε αρσενικό που την συναντά να στέκεται σούζα μπροστά στον συνδυασμό του αλά Μπριτζίτ Μπαρντό προσώπου της και του -μεγέθους Καλιφορνέζας πορνοστάρ- στήθους της.

Ναι, συμφωνώ ότι η κόρη πετυχημένου Ζακυνθινού γυναικολόγου και επί χρόνια σερβιτόρα στο Παγκράτι διαθέτει όλα τα ανατομικά προσόντα. Κρίμα που ο χαρακτήρας της επιμένει να μας στραπατσάρει βάναυσα τις φαντασιώσεις μας για εκείνη.

Εγώ θα το πω και εσύ, αν θες, το πιστεύεις. Δεν έχω συναντήσει καμία Ελληνίδα που να σε κάνει να σκέφτεσαι λιγότερο το σεξ από ότι εκείνη. Ίσως επειδή κατά βάση αισθάνεται ακόμη μελαχρινή (‘Σκέψου ότι στο Μίλα μου Βρώμικα ήταν μόλις η δεύτερη φορά στη ζωή μου που είμαι ξανθιά. Αλλά το μελαχρινό, που είναι το χρώμα μου και το ταμπεραμέντο μου, δε γράφει καθόλου στην κάμερα’).

Ίσως επειδή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην καριέρα της (αρνούμενη πεισματικά να ενδώσει σε σέξι φωτογραφήσεις). Ίσως επειδή της αρέσει να χρησιμοποιεί υπερβολικά τον όρο ροκ, συνήθως σε φράσεις τύπου ‘είμαι ροκ τυπάκι’, ‘θα ήθελα αυτή η φωτογράφηση να είναι πιο ροκ’. Ίσως, από την άλλη, να είναι απλά πιο δύσκολη περίπτωση από ότι οι υπόλοιπες της γενιάς της.

Η αλήθεια είναι ότι –με βάση τα όσα έχει πει δημόσια ως τώρα- έχει ενδιαφέρον back story. Όπως το 1 ½ χρόνο που πέρασε, στα 17 της, ως φοιτήτρια ιατρικής στη Νάπολη (‘Ήμουν κάθε εβδομάδα σε άλλη πόλη, γιορτή και σχόλη. Κάποια στιγμή δεν πέρναγα μαθήματα, οπότε ουσιαστικά οι γονείς μου ήταν που με γύρισαν πίσω’). Ή την 6χρονη σχέση της με γνωστό ηθοποιό που της έδωσε κατεύθυνση στην ζωή της (‘Εμπνεύστηκα από αυτήν τη φιγούρα, από έναν άνθρωπο που δεν αντιλαμβανόταν την υποκριτική με έναν επιφανειακό τρόπο, αλλά έμπαινε μέσα με τα μπούνια. Έτσι έκανα κι εγώ. Μπήκα στη Σχολή Βεάκη και χτυπιόμουν εκεί μέσα 12 ώρες την ημέρα, έχοντας μαζί μου και το ταπεράκι με το πατσίτσιο της μητέρας μου ώστε να μη χάνω χρόνο στο διάλειμμα χαζολογώντας δεξιά αριστερά, για να μπορέσω να κάνω πρόβα στα λόγια μου’).

Το ζήτημα είναι ότι ενώ θα μπορούσε άνετα να υποδηθεί την ελληνίδα Μέριλυν Μονρόε, κομπλέ με το χαρακτηριστικό ‘κολυμπάω μέσα σε μέλι’ κούνημα των γοφών της, εκείνη επιμένει να αποκυρήσσει τις καμπύλες της. Να θέλει να μας κάνει να την δούμε σοβαρά. Κάτι που δεν προβλέπω να γίνεται.

Για αυτό σου λέω, τσάμπα την χαζεύεις.

Και για να καταλάβεις πλήρως πόσο extreme sport είναι να είσαι ο άντρας της ζωής της, άκουσε την δική της περιγραφή για το τι ψάχνει ‘Κάποιον που να κρατάει το τιμόνι, αλλά εγώ να του γυρνάω το κεφάλι και να του δείχνω που πάμε, χωρίς να του το πω’.

Πηγή : oneman.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More