Google Translator

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Beyonce: Πριν μείνει έγκυος, είχε αποβάλει!


Μια απίστευτη αποκάλυψη έκανε ο Jay Z μέσα από το νέο του τραγούδι, γραμμένο αποκλειστικά για τη νεογέννητη κορούλα του, Blue Ivy Carter.

Ο διάσημος ράπερ, αφιερώνει το νέο του κομμάτι στο μωρό του και στη σύζυγο του Beyonce, η οποία όπως αναφέρει στους στίχους, πριν μείνει έγκυος με την Blue Ivy Carter, είχε ξαναμείνει, αλλά απέβαλε.

Το τραγούδι ονομάζεται «Glory», δηλαδή «Δόξα», και μιλάει και για άλλες λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα, το μέρος που συνέλαβαν το παιδί!

Ξέρετε πού έμεινε έγκυος η Beyonce; στο Παρίσι, σύμφωνα με τον Jay-Z, o οποίος στο τέλος του κομματιού, έχει βάλει ν΄ακούγεται το κλάμα του νεογέννητου μωρού τους!



Για να καταλάβετε για τι αποκαλύψεις μιλάμε, αρκεί να σας πούμε πως στους στίχους του, λέει για την αποβολή της 30χρονης τραγουδίστριας:

«Την τελευταία φορά, η αποβολή ήταν τραγική. Φοβόμασταν πως είχες εξαφανιστεί. Αλλά όχι μωρό μου, εσύ είσαι κάτι μαγικό».

Και προσθέτει: «είναι το πιο εκπληκτικό συναίσθημα. Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν το τι νιώθω για σένα μωρό μου (αναφέρεται στην Blue Ivy Carter). Έβαψα τον ουρανό μπλέ, γιατί η μεγαλύτερη μου δημιουργία ήσουν εσύ!»

Για να καταλήξει πως «είσαι το παιδί του πεπρωμένου, του πεπρωμένου μου, είσαι το παιδί μου, από την Destiny’s Child», κάνοντας προφανώς τον παραλληλισμό με το γκρουπ από το οποίο ξεκίνησε τα πρώτα της δισκογραφικά βήματα η Beyonce.
ΠΗΓΗ: sigmalive.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More