Google Translator

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

George Michael: «Ήταν αμφίβολο αν θα ζήσω... άγγιξα το θάνατο» (video)

Αδύναμος και συναισθηματικά φορτισμένος ο George Michael μίλησε από την ασφάλεια του σπιτιού του στο Highgate στο Βόρειο Λονδίνο για τη μεγάλη μάχη που έδωσε για να κρατηθεί στη ζωή. « “It was touch and go...” Ήταν αμφίβολο αν θα επιβιώσω αλλά έχω τόσα πολλά ακόμα να ζήσω! Ήταν μακράν ο χειρότερος μήνας της ζωής μου, αλλά είμαι απίστευτα, απίστευτα τυχερός που βρίσκομαι εδώ».
Ο τραγουδιστής που είχε εισαχθεί στην εντατική μονάδα του Γενικού Νοσοκομείου της Βιέννης τον περασμένο μήνα με βαριάς μορφής πνευμονία, γύρισε σπίτι του παραμονές Χριστουγέννων. Φορώντας γυαλιά ηλίου και κασκόλ, μίλησε στους δημοσιογράφους έχοντας κάποια δυσκολία στην αναπνοή λόγω της τραχειοτομής που υπέστη. Από τον στολισμένο κήπο του σπιτιού ευχαρίστησε μέσα από τα βάθη της καρδιάς του, τους γιατρούς του που τον κράτησαν στη ζωή.

Ερωτηθείς για το πόσο κοντά έφτασε στο θάνατο δήλωσε: «Λοιπόν, θα έλεγα ότι τον… άγγιζα για δυο εβδομάδες τουλάχιστον. Τώρα νιώθω καταπληκτικά. Θέλω να πω, είμαι πολύ αδύναμος, αλλά αισθάνομαι καταπληκτικά.
Ο Michael καθ΄όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας του είχε συνεχώς στο πλευρό του το φίλο του Fadi Fawaz, τον 75χρονο πατέρα του Κυριάκο Παναγιώτου και τις μεγαλύτερες αδελφές του Melanie και Yioda όταν ρωτήθηκε τι τον κράτησε στη ζωή, δακρυσμένος είπε: «Η οικογένειά μου, η σκέψη όλων των ανθρώπων που αγαπούν τη μουσική μου, το γεγονός ότι ήμουν τόσο τυχερός, καθώς και το γεγονός έχω ακόμα πολλά να ζήσω Καλά Χριστούγεννα σε όλους.»



Πηγή: agelioforos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More