Google Translator

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Χρησιμοποιώντας τα check-ins, το Facebook φέρνει τα Suggested Events

Παρόλο που στο Facebook τα check-ins είναι διαθέσιμα από τον προηγούμενο Αύγουστο, δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν τον επιθυμητό αριθμό χρηστών. Ο λόγος είναι πως δεν προσφέρουν κάτι ανταγωνιστικό απέναντι στις άλλες παρόμοιες υπηρεσίες και πιο συγκεκριμένα στο Foursquare, το οποίο προτιμάει η πλειοψηφία των χρηστών που χρησιμοποιούν κάποιο location-based κοινωνικό δίκτυο. Φαίνεται πως το Facebook θέλει να χρησιμοποιήσει τη μεγαλύτερη δύναμη του για να αλλάξει τα δεδομένα, δηλαδή την δυνατότητα να λειτουργεί ως ένα recommendation engine.

Έτσι, μετά από τα Suggested Friends πλέον θα έχουμε και τα Suggested Events, με την υπηρεσία, παρόλο που βρίσκεται σε δοκιμή, να εμφανίζεται ήδη σε όλους τους χρήστες. Το Facebook χρησιμοποιεί δεδομένα από το που πηγαίνουν οι φίλοι μας, τις σελίδες που έχουμε κάνει Like, τα δεδομένα από διάφορες Open Graph εφαρμογές, τις προηγούμενες τοποθεσίες τις οποίες έχουμε επισκεφτεί και τα προηγούμενα events στα οποία έχουμε παρευρεθεί για να επιλέξει τα κατάλληλα events τα οποία μας προτείνει να δούμε. Με αυτόν τον τρόπο θέλει να αυξήσει τη χρήση των check-ins στο Facebook Places.


Η πρόσφατη εξαγορά του Gowalla για $3 εκατ. από το Facebook μας οδηγεί με ασφάλεια στο συμπέρασμα πως το τελευταίο σκοπεύει να δώσει κατά τους επόμενους μήνες επιπλέον έμφαση στις location-based υπηρεσίες που προσφέρει. Αν αποφασίσει μάλιστα να υλοποιήσει έναν τρόπο για να κάνει κανείς import τα check-ins του από το Foursquare στο Facebook, τότε ίσως το ξανασκεφτούμε. Μέχρι τότε όμως γιατί να επιλέξουμε το Facebook;

Πηγή: away.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More