Google Translator

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Ιωάννα Πηλίχου: Είμαι πολύ κατά του γάμου, το παιδί είναι τρομερή δέσμευση


Το νεαρό τηλεοπτικό αστέρι, αλλά και ένα από τα φαβορί του Dancing on ice Ιωάννα Πηλίχου, μίλησε για το γάμο, το σύντροφό της αλλά και τo αν είναι ζηλιάρα στο "Πρωινό Ant1"

Η νεαρή ηθοποιός, που μάθαμε από την ιδιαίτερα πετυχημένη σειρά "Ευτυχισμένοι μαζί" σε συνέντευξή της στο "Πρωινό Ant1" αναφέρθηκε στο show χορού στον πάγο και στον παρτενέρ της Αντρι, δηλώνοντας πως οι δυο τους έχουν πολύ καλή χημεία και συνεργάζονται άψογα.

Αποκαλυπτική ήταν όμως ως την προσωπική της ζωή, για την οποία δε "μάσησε" τα λόγια της. Όπως δήλωσε, Ο Σαράντος Γεωγλερής είναι ο σύντροφός της, με τον οποίο είχε πρωταγωνιστήσει στη θεατρική παράσταση "Τρομεροί Γονείς".

"Κάναμε το ζευγάρι εκεί και στις πρόβες προέκυψε να γίνουμε κανονικό ζευγάρι", δήλωσε χαρακτηριστικά.

"Δεν είμαι αγχωτική -τι, πώς και τα λοιπά- θα γίνει κουβέντα. Να πω και την αλήθεια επειδή και το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα φορτισμένο βγαίνουμε σπάνια κι εγώ κι εκείνος έξω", ανέφερε σε σχετική ερώτηση της Σίσσυς.

Όσο για το αν σκέφτονται με τον σύντροφο της να προχωρήσουν σε γάμο και παιδιά η ηθοποιός είπε: "Είμαι πολύ κατά του γάμου... Και το να έχω εγώ ένα δικό μου παιδί μου φαίνεται τρομερή δέσμευση. Δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες για το τι θα γίνει σε μερικά χρόνια, αλλά προς το παρόν δεν μου έχει βγει καθόλου η επιθυμία του γάμου.” τόνισε.

Πηγή : cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More