Google Translator

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Η Angelina Jolie δεν έχει πολλές φίλες...

Η μυστηριώδης σταρ του Χόλιγουντ και σύντροφος του Brad Pitt αποκαλύπτει ότι δεν είναι και πολύ κοινωνική!

"Δεν έχω πολλούς φίλους, με εξαίρεση τον Brad!". Αυτό εξομολογήθηκε η σούπερσταρ Angelina Jolie, όταν δημοσιογράφος του περιοδικού Marie Claire τη ρώτησε πώς αντιμετωπίζει τις συναισθηματικές πιέσεις που δέχεται από το έργο της ως Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως των Ηνωμένων Εθνών.

Η ηθοποιός απάντησε στο Marie Claire: "Θα μιλήσω στην οικογένειά μου, μιλάω στον Brad, θέλει να ξέρει όσο το δυνατόν περισσότερα για αυτά τα θέματα και για κάθε μου ταξίδι, αλλά, δεν ξέρω, δεν έχω
πολλές φίλες να μιλήσω. Είναι στα αλήθεια ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο συζητάω".

"Μένω πολύ στο σπίτι. Δεν είμαι πολύ κοινωνική...", παραδέχτηκε με ειλικρίνεια η σταρ.



Ίσως οι ελάχιστες φιλίες της Angelina, λένε οι κακές γλώσσες, να οφείλονται στη φήμη της ως... "αντροχωρίστρας". Όπως είναι γνωστό "έκλεψε" τον Brad, όταν ήταν ακόμα παντρεμένος με την Jennifer Aniston, ενώ ο δεύτερος σύζυγός της Billy Bon Thornton διέλυσε τον αρραβώνα του με την Laura Dern για να είναι με την Jolie.

Η Angelina αποκάλυψε επίσης στο περιοδικό ότι εξηγεί στα παιδιά της πού πηγαίνει όταν φεύγει για τα ταξίδια της στον αναπτυσσόμενο κόσμο: "Λέω στα παιδιά μου γιατί πηγαίνω και τους εξηγώ, γιατί παίρνω μαζί μου φακούς και τρόφιμα. Με βοηθούν να φτιάξω τις βαλίτσες μου. Νομίζω ότι αυτό τα βοηθά να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και να καταλάβουν λίγο καλύτερα τον κόσμο".



Όταν ρωτήθηκε αν εκείνη και ο Brad σκέφτονται να επεκτείνουν την οικογένειά τους, είπε: "Δεν έχουμε σχεδιάσει κάτι αυτή τη στιγμή, αλλά κανείς δεν ξέρει. Μπορεί να καταλήξω έγκυος!".

Πηγή : cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More